Basarabia

„Trecută prin foc şi prin sabie,
Furată, trădată mereu,
Eşti floare de dor, Basarabie,
Eşti lacrima neamului meu”.

Dumitru Matcovschi, Basarabia

Despre Hronic
Sa incercam sa discutam cu luciditate despre lumea din jur.

2 Responses to Basarabia

  1. CiGriArg says:

    Uite că ne-a părăsit Dumitru Matcovschi… Părea viguros și rezistent, pentru că atunci când nimeni nu vedea nicio speranță a reușit să învingă moartea…

    Când a aflat că am pierudt-o pe mama, ne-a certat că nu i-am spus și lui: „Cum să nu-mi spuneți, mie, care i-am fost coleg!?”… Nu reușisem să spunem, durerea ne copleșise (eu nici acum nu pot accepta că mama, fizic, nu mai e lângă mine)… Tata n-a spus decât celor din familie, dar e adevărat că foarte multă lume a venit să-și ia rămas bun, aflând din LA sau pe alte căi. Mi se părea ciudat că atâta lume o cunoscuse pe mama, eu o credeam doar a mea… Dumitru Matcovschi a sunat să ne reproșeze, pentru că nu a reușit să vină și el să-i spună adio… Acum s-a dus și el… Am sperat până în ultima clipă că va mai fi salvat o dată de aceiași medici, știu că suferea greu, iar suferințele îi erau nu doar fizice (deși sigur, erau), ci și sufletești…

    Acum, dacă am fi noi vrednici să-i continuăm visul, ca să nu ne poată reproșa, de acolo, de sus, că a suferit degeaba, pentru o turmă de nerecunoscători!

  2. Hronic says:

    Avem datoria să visăm. Şi dacă vom fi nevrednici, visul oricum va renaşte în cei care vor merita să-l şi trăiască.

Lasă un răspuns

